Napřed nám sdělíte dodavatele, jejichž výrobky chcete prezentovat. My Vám obratem dáme vědět, které z dodavatelů máme již v databázi, a které z nich budeme teprve zadávat. Tím vznikne i časový rámec implementace.
Pokud se na termínech shodneme, vyplníte nám formulář s informacemi, které chcete prezentovat a my zahájíme implementaci a Váš on-line katalog či e-shop bude v tomto termínu spuštěný.
U popisků produktů se dá polemizovat, jaký to má vliv, ale praxe je taková, že duplicity jsou všude a google je indexuje a nevybírá pozice pro dotazy na produkty dle onpage optimalizace stránky daného produktu ale dle celkové kvality stránek. Dotazy na produkty navíc nejde nějak přímo odchytit a většinou to stejně shrábnou srovnávače.
Z naší praxe jsou známé příklady, že dodavatel feedu má vlastní e-shop, stejné ceny, ale jeho partneři od něj berou kompletní sortiment beze změny a prodávají více než on, takže to tak opravdu v e-commerce není, že by duplicita byla brána jako výslovné zlo. A o penalizaci nemůže být vůbec řeč.
Garance je smluvní. Je to náš hlavní úkol, který budeme garantovat.
Z počátku to bude naše aktivita – v této fázi neoslovujeme dodavatele na přímo.
Nicméně jakmile projekt poběží, budeme se všemi jednat o přímé komunikaci (ať už automatizované, což vzhledem k technologickým limitům výrobců a distributorů v nábytku není pravděpodobné, tak o komunikaci typu – pošlete nám každou změnu)
Pokud výrobci a dodavatelé uvidí, že je xy jejich odběratelů našimi zákazníky a pochopí, že nebudujeme žádný centrální e-shop, budou bez problémů nakloněni přímé komunikaci.
Nicméně to nemění nic na tom, že zřídíme jeden e-mail (například Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo podobně), kam budeme rádi, když každý partner jen přepošle jakoukoliv relevantní informaci o změnách – duplicitní kontrola.
Obojí. Připravujeme spolupráci s kvalitní advokátní kanceláří. Na tu se budeme obracet s požadavky našich partnerů. A jakmile nějaký požadavek bude uzavřen, stane se z něj ukázkový případ, který se objeví v naší komunitní wikipedii.
Do budoucna každý bude mít možnost najít si svůj problém v databázi řešených případů a až pokud jej nenajde, bude nás oslovovat.